Skip to content
kml lift szerviz auto lift felvono felujitas szerelés karbantartás copy

Miért KML Liftszerviz a megoldás?

Hivjon minket!
Felszerelt Liftszerviz autónk helyszini szemle után bizonyos esetekben azonnal megkezdheti a hibaelhárítást.

Költséghatékony, körültekintő, megbízható és pontos munkavégzés minden javítás, karbantartás illetve új felvonó létrehozása esetében.

Liftszerviz és lift karbantartás – személy felvonó berendezésekhez

kml liftszerviz felvonó kabin belső (7)

Gépházas vagy gépház nélküli köteles személyfelvonó “a társasházi lift” a jelentős számban előforduló berendezés.
Igénybevétele és “életkora” szerint jelentkeznek a jól ismert problémák ( nem áll szintre, rosszul záródik az ajtó, etc) ; ezek mind a lift panaszai amiket szakértő fül azonnal megért.

kml liftszerviz felvonó tabló

Felvonó Karbantás az előírásnak megfelően

Műszaki felújítás ( meghajtó, vezérlés, panel, elektronika ) úgyanúgy fontos, és indokolt mint a fülke belső burkolatának cseréje ha az elhasználódott. A zavartalan és biztonságos felvonó üzemeltetés alapfeltétele hogy minden egyes része, alkatrésze a felvonó berendezésnek kifogástalan legyen.
Az felvonó alkatrészek cseréjét pontos előkészítés és kompatibilitás felmérés előzi meg, a rendelkezésre álló erőforrások tükrében.
A felvonó hajtásrendszere ( köteles vagy hidraulikus ) és annak tipusa alapjaiban határozza meg a felujítás mikéntjét illetve szükségszerűségét. A felsőgépházas kialakítás komplex projektet eredményez, az aknafejtől a süllyesztékig felülvizsgálatot igényel.

kml liftszerviz felvonó hajtás (6)

A vezérlést nem kényelmi, hanem igénybevétel és utasáramlás, műszaki ismérvek határozza meg.
Kérje szakember véleményét a kiválasztáshoz, helyszini szemle alapján szolgálunk megoldással. Liftszerelés, felvonó karbantartás vagy felújitás?

  • Milyen műszaki adatokkal rendelkezik a felvonó berendezés? Személy – vagy teher/kisteher felvonó? Mi a hasznos terhelés?
  • Az épület jellege. Lakóépület, irodaház, műemlék, az épület üzemel vagy használaton kívül. Hány emeletes az épület.
  • A kiszolgált szintek és szintkülönbségek fontos ismérvek.
  • Karbantartás. Van kötelező, rendszeres, időszakos vagy eseti felülvizsgálat.
  • Liftkönyv. Felügyeleti napló és mentési szabályzat. Liftügyelet dokumentumok.
  • Elsősorban ezek az alap kérdések amik felmerülnek bennünk, amikor árajánlatot készítünk.